Project management tool voor Pakistanen
PMS Sindh is a free project management app offered by Pakistan’s National Information Technology Board. With this utility tool, human resources staff can perform a variety of tasks—from attendance checking to inventory management—using their device, ensuring job efficiency across the board.
Digitaliseer werkprocessen
Gemaakt om dagelijkse werkzaamheden te stroomlijnen, maakt PMS Sindh het mogelijk voor gebruikers om digitaal in en uit te klokken en hun team's wekelijkse, maandelijkse of jaarlijkse aanwezigheidsrapport te genereren en te delen. Het bevat ook een speciale 'Voertuigbeheer' optie voor het aanvragen of registreren van voertuigen.
Bovendien is het waarschijnlijker dat personeelsleden belangrijke vergaderingen onthouden, omdat schema's op het platform worden weergegeven. Helaas is de app gevoelig voor frequente serverstoringen en inlogproblemen, waardoor het platform bijna ontoegankelijk is. Bovendien heeft het programma ook compatibiliteitsproblemen met het iOS-systeem.
Moet technische problemen gladstrijken
Over het algemeen heeft PMS Sindh alles wat personeelsleden nodig hebben om hun dagelijkse werkzaamheden te optimaliseren, inclusief voorraad- en voertuigbeheersystemen en een aanwezigheidsregistratie. De ontwikkelaar moet echter de app optimaliseren voor iOS-apparaten en ervoor zorgen dat het programma soepel kan worden gebruikt.